
Місцеві новини • 16-11-11 р. |
Перегляди: Today_and_all_counter |

Волинські "табачники" придумали - ківерцівські освітянські чиновники сказали "Єсть!"
17-18 листопада в школах району з грубим порушенням законодавства про освіту має пройти так званий "моніторинг" навчальних досягнень учнів 4,9,11 класів.Його особливість: в класі не буде вчителя-предметника, а будуть привезені працівники позашкільних закладів.
Це ефективне витрачання бюджетних коштів, якщо від основної діяльності відволікаються сотня працівників і оплачується пальне???
Доки над дітьми і вчителями будуть проводити експерименти???
С.Ващинець,
вчитель ЗОШ І-ІІІ ст. №4 м.Ківерці,
депутат районної ради
16.11.2011 р.
Архів новин |
- 2017 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень
- 2016 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2015 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2014 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2013 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2012 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2011 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
- 2010 рік: серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень
Коментарі
Увага! Редакція сайту не несе відповідальності за висловлювання користувачів сайту, залишені ними у коментарях. За зміст коментаря відповідає його автор.
-
- ВКонтакте
-
16/11/11
Щось нічого не зрозуміло.
Світлана Йосипівна, можна докладніше, в чому суть експерименту?
Ваш колишній учень
16/11/11
Доки чиновники будуть знущатись над нашими дітьми? Це ще тільки діти, а над ними проводять експерименти ніби це -миші. Хоча влада ніколи не враховувала думку людей, і завжди проводила та й проводить експерименти над нами.
лена
16/11/11
А чому шановна С.Й.Ващинець не розкаже про xxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx? Цікаво було б послухати і прочитати! А так бач, коли xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxx!!!!!!!!!!!!!!!
Цікава
Неформат: якщо Вам справді цікаво, то підпишіть своє питання власним прізвищем та ім’ям і тоді розмістимо коментар цілком.
Щоб не бути винним з обох сторін (у таких виясненнях "ху із ху"), наразі опрацьовується можливість коментування з соцмережі "Фейсбук".
16/11/11
с.й. дуже дякую за підняте питання.шкода що ніхто не думає про здоровя дітей.кошти у нас витрачають вдало але не за призначенням.цікаво чи всі школи беруть уцьому участь?
сергій батько 9 класника.!
сергій
16/11/11
контрольні роботи були є і будуть.однак вчителя і учня треба поважати .нинішні одинадцятикласники до цих пір без підручників і нате вам ще зрізи. дякую за те що сказали правду.
вчитель
16/11/11
шкода що проблему підняли 16 завтра вже 17 але всерівно дякую
антон
16/11/11
автори експериментів нехай самі поживуть у темпі 11 класника який прагне мати добрий атестат та високі бали на зно.добре що хочаб одна людина це розуміє. інна
інна
17/11/11
ми приєднуємось до вас!дякуємо! але що робити?...
вчителі школи
17/11/11
Моя думка така:"Моніторинг повинен проводитись зважаючи на профілізацію класу. Якщо я навчаюсь у філологічному класі, то чому я мусив писати контрольну з "Алгебри та початку аналізу"?
Навіщо взагалі та профілізація?
P.S.Світлана Йосипівна дякуємо вам, ви найкраща!
Ткаченко Тарас
17/11/11
шкода дітей бо директора бояться перевірок тому страдають учні.а так хочеться згадувати школу добрим словом.вчителі - не піддавайтесь залякуванням!!!
випускник 2012
17/11/11
Чому вам такі думки не приходили в голову, коли Ви опікувалися освітою району???????
Катя
17/11/11
Давайте пригадаємо, скільки експерементів робила сама С. Й. над учнями. Нинішня витівка (інакше не назвеш) - це не що інше, як прагнення насолити нинішньому директору школи, врівноваженому і толерантному. І всі це прекрасно розуміють. Шкода тільки учнів 11-Ф, які стали заручниками неприхованої боротьби за владу. xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxxxx xxxxxxx
Аліна
Володимир Дужич: надійшло кілька коментарів-відповідей на допис Аліни "про боротьбу за владу". Розумію, що тема безумовно цікава, але й не менш делікатна. Тому, викладатимуться лише ті коментарі, що відповідають нашим "Правилам розміщення коментарів".
Для загального ознайомлення ківерчан з суттю питання нижче викладені окремі витяги з цих емоційно-гарячих відповідей:
18/11/11
слова врівноважена і толерантна вже були у статті "директор від бога",,,,,,,чи так це?шановний автор!
катя
"... хочеш поговорити про експерименти С.Й. то запамятай ВСЕ ЩО ЗРОБЛЕНО В 4 ШКОЛІ ЦЕ ПРЯМА ЇЇ ЗАСЛУГА, ВОНА ПОМИЛИЛАСЬ ЛИШЕ ОДИН РАЗ (на мою думку) КОЛИ НА СВОЄ МІСЦЕ...."
випускниця
АНОНІМНІ ДОПИСИ на тему "ху із ху" ІГНОРУВАТИМУТЬСЯ.
Хочете щось сказати - кажіть відкрито й толерантно-аргументовано (та з ПІБ). Таке - радо викладатимемо.
18/11/11
Шановні дописувачі. Я відповім на всі запитання підписані справжніми прізвищами. Ховатись під вигаданими можуть лише пліткарі та боягузи. Телефон мій є у Дужича Володимира.
З повагою до всіх користувачів сайту
С. Ващинець
19/11/11
за 3-4 года 4 школа потеряла свой авторитет.жаль.ремонти на отцовские деньги это хорошо для дирекции а вы подумайте о детях а не о себе...с.й.подняла важный вопрос и не надо оглядываться назад а просто признаться что вы так не сделаете потому что боитесь.и грош администрации цена если постраждают дети - дорогая алина.(прошу у владимира это разместить)
дмитрий андреевич
19/11/11
У своєму коментарі я не писала про"ху із ху" але чомусь його не опублікували повністю, а от xxxxxx Аліни виклали. Може треба заплатити за правду? То напишіть рахунок і суму я перекажу гроші
випускниця
Відповідь: сподіваємось Ви звернули увагу на - "Хочете щось сказати - кажіть відкрито й толерантно-аргументовано"?
Просто підпишіть коментар своїм справжнім прізвищем та ім’ям, наразі цього буде більш ніж достатньо.
19/11/11
Замість того..щоб вже шось вирішувати чи міняти..ви ти тільки пліткуєте!!!
Як говорити..то всі!як як робити = зась!
хотів би я знати,шо на місці Ващинець зробили чи зробите ВИ?
Для школи..для освіти,для профілізації класів!?
Ківерчанин
20/11/11
бачите як розворушили ви освітянську ниву.бояться за свої портфелі
василь семенович
"Неформат": "...бояться..." - якщо це так, то чому вони навчать ваших дітей?
20/11/11
Накінець, прорвало! Настав час підведення підсумків новацій в освіті від 1999 року, коли Верховна Рада запрпонувала реформу в освіті і перехід з 2001 року на 12-річну освіту.
Шановні панове можновладці! Підсумок: відкритий протест найбільш консервативної частини суспільства, яка є міцною опорою системи влади, - педагогів.
Можна згортати моніторинги, дослідження, аналізи. Все. Результат є. В системі освіти шось не так. Це зрозуміли уже усі. Перші почали говорити вголос. Цю напругу, звичайно, можна було б зняти ("випустити пару"), провівши районну конференцію педагогів в серпні (вважали за недоцільне?), обговорити стан освітянських справ перед з’їздом педагогічних працівників (не знайшли достойних?) і т.д. І було б до літа 2012 року тихо і мирно. Пережили б ми чергову перевірку та склали плани заходів по реалізації і по вдосконаленню...
А от коли почнуть публікувати результати ЗНО-2012, будуть винні. І винним зроблять вчителя. Цю вину візьмуть на себе самі совісні професіонали, для яких поняття честі і професійної гідності не просто коливання повітря. Почнуться нервові зриви, безсонні ночі. І скаже вчителька, виходячи на урочисту лінійку, перед своїми випускниками-2012 та їх батьками єдине: "Вибачте". Вона, проста вчителька, вибачиться за державу, за орду депутатів і чиновників, за оті досліди над дітьми, над своїми колегами, за профанацію ідей освіти, за бариг-комерсантів, що перетворили освіту в чудодійне поле власного збагачення. Чи за свої гріхи?
Кушнір Олександр Петрович
21/11/11
Я сажу вам так - вчительська праця дуже тяжка. В мене дружина працює вчителем і я сам колись трохи працював у відділі освіти і знаю всю систему із середини. Вчився в 4 школі і скажу прямо - коли Ващинець С.Й. стала директором школи, то школа перейшла на новий рівень. Як не крутіть, а велика заслуга цього С.Й. Самим елементарними речами Вона почала контролювати учнівську поведінку, покращився благоустрій школи. Організація здачі жолудів та мокулатури принесли плоди школі, а не зрозуміло куму у власну киеню. Любо подивитись на актовий зал, ігрову кімнату, зал для конференцій, вазони які тепер займать всі підвіконня на яких раніше сиділи учні. Всім ніколи не догоди, у всіх є свої не доліки, ми всі люди. Я був і учнем С.Й. і в райдержадміністрації її підлеглим - вона природженний лідер, з такими людьми можна працювати і багато чого досягти.
P.S. С.Й. я завжди поважав Вас як людину. Нехай Вам щастить у всіх Ваших починаннях !!!
Петров Ю.С.
e-mail: kiverblog@gmail.com
20/11/11
з с. й. школа жила...якби ближче була 5 то водила б туди внучку.і це не лише моя думка.
олена яківна
20/11/11
я впевнена що під кожним словом висококваліфікаційного вчителя кушнір та випускника петрова підписалося б багато якби вистачило мужності.молодці хлопці.
людмила
21/11/11
Мені,як мамі випускника, цікаво, чи навчили мою дитину математики. То нічого, що навчається в класі філологічному. Вчитель математики досвідчений - значить предмет викладає професійно, тож не сумніваюсь, що знання в учнів є. Чого боятися? Можливо, син здаватиме математику, адже планує вступати до технічного вуузу.
Сидорчук М.
22/11/11
Я не зрозуміла.тут іде обговорення контрольних зрізів, чи діяльність колишнього директора? Можна подумати, що при нинішньому директору школа стала і не працює, учні не вчаться, учителі не проводять уроки? Не збирають жолуді чи макулатуру?Чи у 5 школі вчителі не там вчилися, де вчителя четвертої???
Тетяна., мама учня ЗОШ №4
22/11/11
Для Сидорчук М.
Ви запитуєте "...чи навчили мою дитину математики"? Я, не знаючи ні Вас, ні Вашої дитини, не проводячи жодних зрізів знань, відповім: "Навчили". Вас це влаштовує?
Кожен роботодавець Вам чесно скаже: "Я плачу людям зарплату". І це, повірте, правда. Вас це влаштовує? Ага, Вам треба співвіднести цю зарплату і з цінами в магазині чи на ринку. Тільки тоді Ви зробите певні висновки.
Чому ж Ви не застосовуєте такий підхід до оцінки роботи школи? Чи отримав Ваш син знання з математики достатні для вступу і подальшого навчання в технічному вузі, навчаючись у філологічному класі? Ось як треба формулювати питання. Те, що викладач кваліфікований - це лише частина справи. Вибачте мене, але ліпшого порівняння поки знайти не можу. Ви отримали чудовий урожай винограду, зібрали сік, помістили його у чани зі столітнього дуба, робили його кращі винороби з найкращими намірами. Все. Вино готове? Запршуєте гостей? Ні. Наступає його величність ЧАС. Тільки він розставить усе на свої місця і дасть оцінку праці виноградаря. Кращі ознаки рослини, поєднавшись із правильною технологією дають з часом результат. Не хочеться застосовувати слово "технологія" до освіти, але...Запитаю Вас, чи ознайомили Вашого сина, коли приймали в 10 філологічний, що математику він буде вивчати на рівні СТАНДАРТУ? І що включається у це поняття? Зараз 9 година вечора і під рукою лише програма з фізики, яку Ваш син теж вчить лише на рівні СТАНДАРТУ. Цитую програму "... (рівень стандарту) орієнтовано головним чином на світоглядне сприйняття фізичної реальності". Для порівняння наводжу характеристику академічного рівня "... зміст достатній для продовження вивчення фізики як навчального предмета у вищих навчальних закладах". Ви відчули різницю? Вам про це розказали в кінці 9 класу? Можливо Ви б тоді і запитали разом із багатьма учителями "А чи потрібна ТАКА профілізація"? Три чверті опитаних випускників школи не підтримують ідею профілізації. Чуєте? А як її здійснювати в сільській школі, де на 10 учнів 8 профілів? А якщо виникне потреба перевести дитину з однієї школи до іншої? Сам працюю з хіміко-технологічним класом. Де ще в районі є такий профіль? А-У-У! Відповідь є і на цю проблему. Є. Універсальний профіль. Щось на зразок усього потрохи. Ура? А походіть з директорами чи заступниками в червні в райво і доведіть, що діти ще не визначились із життєвим вибором, і потребують універсального профілю. В райво теж люди. І вони це прекрасно розуміють, але в них є рознарядка профільного навчання. За цю цифру вони будуть триматися як за руїни Сталінграда. Всі розуміють, що халепа, але...
Тепер про сам зріз. Не знаю про 4 школу. Скажу про свою. Учням 11 філологічного класу дали писати контрольну з фізики. (А цікаво, чому в кожній школі є філологічний клас, а де фізико-, хіміко-, математичні?). Фізика, так фізика. Але завдання (4 задачі) були підібрані для АКАДЕМІЧНОГО рівня. Тобто 3 та 4 задачі цими учнями не повинні були розв’язуватися. Не вчили вони такого иатеріалу і вчити не будуть. Максимум, що вони повинні були набрати - 5 балів. Максимум! 5 балів. І після цього посилайте свого сина по закінченні ПРОФІЛЬНОГО навчання в технічний вуз. Глибоко шаную вчителя фізики 4 школи Нікітюка Миколу Володимировича, але, думаю, що і в нього ситуація не краща. Хоча це ВЧИТЕЛЬ від Бога.
Бажаю Вашому сину успішно здати ЗНО і на рівних конкурувати хоча б із випускниками математичного 11-А класу нашої школи. У них, здається 9 годин математики в тиждень, а у Вас 4. Технологія говорить, що не успіє Ваше вино знань з точних предметів зіграти на травень 2012 року. Але усі ми люди... І тут починаються чудеса на освітянських полях.
Ви за ТАКУ профілізацію? Ви за ТАКУ освіту? Проблемних питань сотні. Думаєте, що нас чують? Але говорити треба. І хтось мусить бути першим. І як не згадати Б.Окуджаву:
"Дураком быть выгодно,
Но очень не хочется.
Умным очень хочется,
Но кончится битьём..."
Це написано в далекі уже 60-ті. Світлана, тримайся. Віриться, що щось на цьому світі змінилося.
Кушнір Олександр Петрович
23/11/11
Тетяні., мамі учня ЗОШ №4: А я чомусь завжди думав, що учні в школі повинні вчитись, а не жолуді збирати, чи макулатуру....
Бувалий, тато учениці КЕШ
24/11/11
Розпочали з одного..! Ви прочитайте спочатку з чого розпочався"шум"?17-18 листопада в школах району з грубим порушенням законодавства про освіту має пройти так званий "моніторинг" навчальних досягнень учнів 4,9,11 класів. Особисто я був присутнім на "зрізі знань" і ніякого тим більше грубого порушення законодавства про освіту не помітив. Лише не розумію та не погоджуюсь з тим, що учні не знали до останнього моменту який іспит будуть складати.З цим "переборщили" сто відсотків. Якщо є "гострі" питання по освіті потрібно описувати в іншій статті. Перевірки, контрольні роботи були завжди і будуть... Все інше це просто піар-шоу і для цього потрібно відводити місце в іншому розділі.
Юрій Тананайський
25/11/11
Для пана Кушніра!
А чи не здається Вам, шановний Олександр Петрович, що вихід простий до смішного. Не за державу буде вибачатись та проста вчителька,бо держава створила правила гри, можливо не ідеальні, але їх треба дотримуватись,бо державі не потрібні медалісти з результатами ЗНО меншими ніж у постійного середнячка, а скоріше за свої гріхи.За завищені оцінки дітям заможних і впливових батьків, шкільних спонсорів без яких при сучасному фінансуванні неможливо і Ви про це знаєте, та і вчительські діти мають певні преференції. От коли та вчителька чи вчитель перестане думати, як би не образити "годувальника", чиновника чи колегу, то і вибачатись не доведеться. А то хочемо в Європу, мислимо як азіати, в Європі навіть квіти вчителям не дарують.
А держава це ми...
Пану Петрову
"Природжені лідери з якими багато можна досягти" не повертаються із заступника голови райдержадміністраціЇ працювати у школу.
Регіонал
26/11/11
світлана йосипівна не беріть близько до серця.згадайте кіплінга: ти жив не маючи ворогів? не вірю я в подібні речі.Бо той хто честю дорожив - не міг не мати ворогів !!!
друзі
27/11/11
Молодець регіонал! Саме в точку!
ківерчанка
27/11/11
Для Бувалого. Приємно, що ви навчилися думати. А от читати -ні, бо в коментаріях перед словами "жолуді" і "макулатура" стояли ще слова"вчитися"та "уроки".
Тетяна
27/11/11
Для Регіонала
Вибачайте, що так до Вас звертаюсь, але то був Ваш вибір. Хотів би акцентувати увагу на трьох основних моментах.
ПЕРШЕ."...держава створила правила гри, можливо не ідеальні, але їх треба дотримуватись." Держава створила правила, за якими освіта стала аналогом Поля Чудес для одних і Поля Дурнів для інших. Ми про фінанси. Причому Дурники щоденно обробляють це поле, зрошують своїм потом, нервами, видоюючи при цьому гроші з кишень батьків і рясно удобрюючи поле. А урожай ділять інші. Сьогоднішня школа без допомоги батьків рухнула б - це підсумок реформ в освіті, які були започатковані в 1999 році. Це факт, його слід визнати. Все інше - наслідки. І значна частина вчителів з таким курсом подальшого розвитку-розвалу освіти не згідна. А держава з батогом гонить нові реформи. Які будуть підсумки?
"За два роки ми оцінимо роботу директора школи і заврайвно по наявності внутрішніх туалетів". Це не я сказав. Це Прем’єр Міністр держави. Чуєте? Про меделістів мова? Чи може про лабораторне обладнання, книги, Інтернет, екскурсії, ЗНО, оплату праці?
ДРУГЕ."ПРЕФЕРЕНЦІЯ - надання державою пільг і пріорітетів тим чи іншим підприємствам чи організаціям з метою створення сприятливих умов їх діяльності". Це цитата з Вікісловника. А питання слідуюче. Які ПРЕФЕРЕНЦІЇ мають учительські діти? Назвіть хоча б один нормативний документ, що регламентує Ваше твердження? Мій старший син в цьому році закінчив школу, став студентом, але про таке... То, можливо, хоча б для інших буде певна юридична консультація.
В моєму 10А вчаться діти 9 педагогів та працівників сфери освіти. Спектр успішності - від краю до краю, але за преференції дякую. Допоможіть порадою. Чи це просто словесна тріскотня?
ТРЕТЄ. Ваше останнє висловлювання на адресу Світлани Йосипівни лишній раз підтверджує специфіку Вашого світосприйняття. Для неї краще піти і працювати вчителем, ніж гордитися належністю до ТАКОЇ влади. Ви, можливо, читали, а ми ВЧИЛИ НАПАМ’ЯТЬ:
"Служить бы рад,
Прислуживаться тошно..."
Нас вчили так батьки, нас вчили так у школі. Так ми і діємо.
Свою відповідь мені Ви підписали "А держава це ми... Регіонал". Вірю. З надією, що це ненадовго.
P.S."...в Європі навіть квіти вчителям не дарують".
В Європі і в Японії жінці чи старшій людині місце в переповненому автобусі чи метро не пропонують також.
Кушнір Олександр Петрович
29/11/11
Воістину безсмертна комедія Ревізор, фрагмент фронтального барильєфу пам’ятника автору у Москві, не без підтексту розмістив модератор під короткою і малоінформативною статтею.
Дозволю собі процитувати шановному товариству самого Миколу Васильовича Гоголя, мовою оригіналу:
ГОРОДНИЧИЙ То же я должен вам заметить об учителе по исторической части. Он ученая голова - это видно, и сведений нахватался тьму, но только обьясняется с таким жаром,что не помнит себя. Я раз слушал его: ну покамест говорил об ассирианах и вавилонянах - ещё ничего, а как добрался до Александра Македонского, то я не могу вам сказать, что с ним зделалось. Я думал что пожар ей-Богу. Сбежал с кафедри и что сили есть хватать стулом об пол. Оно конечно Александр Македонский герой, но зачем же стулья ламать? от этого убыток казне.
ЛУКА ЛУКИЧ Да он горяч! Я ему несколько раз уже замечал... Говорит: "Как хотите, для науки я жизни не пощажу".
ГОРОДНИЧИЙ Да, таков уже неизяснимый закон судеб: умный человек или пьяница, или рожу такую сострит, что хоть свьятих выноси.
ЛУКА ЛУКИЧ Не приведи Бог служить по учёной части! Всего боишся, всякий мешается, всякому хочется показать что он тоже умный человек.
1835г. Н.В.Гоголь Ревизор.
Никанор Кіндратович Гедзь
КОМЕНТУВАТИ
Маєте що додати, заперечити чи прокоментувати? Пишіть за допомогою форми під цим абзацом. Переконливо просимо ознайомитись з Правилами розміщення коментарів.