
̳ 04-05-14 . |
: Today_and_all_counter |

ТИМОШЕНКО ГОТУЄ МАШТАБНИЙ ГРАБУНОК УКРАЇНЦІВ І "ПІДШТОВХУЄ" ДЕПУТАТІВ УСІХ РІВНІВ, СІЛЬСЬКИХ, МІСЬКИХ ГОЛІВ ДО ДЕРЖАВНОЇ ЗРАДИ?!!!
Звернення до сільських , селищних , міських голів та депутатів місцевих рад, що за зверненням пані Юлії Тимошенко запрошені прийняти участь у Всеукраїнському з,їзді сільських , селищних , міських голів та депутатів місцевих рад для легалізації злочинних змін до ст.142 та 143 Конституції Верховною радою України і переоформлення національного багатства Українського народу за ст.13 ,ст.14 та 142 Конституції України у власність шахраїв олігархів та чиновників , що за 17 років ним безпідставно користувались.Нам потрапило запрошення Ю.Тимошенко на Всеукраїнський з,їзді сільських , селищних , міських голів та депутатів місцевих рад , що має відбутись у м. Києв , без вказівки конкретної адреси 05.05.2014 року ,як вказано в запрошенні для формування основи концепції місцевого самоврядування ,що має прийняти Верховна рада України .
Через контакти з членами БЮТ нам стало відомо ,що по областям формуються автобуси для підвезення народних обранців на з,їзд до Києва при цьому так само без вказівки конкретно де все це буде відбуватись.
Тому змушені звернутися до сільських ,селищних , міських голів ,які очолюють виконавчі органи ради та місцевих депутатів і повідомляємо ,що про злочинність намірів зміни до ст.142 та 143 Конституції України Кабінет Міністрів України та Верховна рада України повідомленні і ці повідомлення ними отримані 28.04.2014 року.
Але продовжуючи свої злочинні наміри КМУ та ВРУ намагаються у такий же неконституційний спосіб залучитись підтримкою сільських ,селищних , міських голів та місцевих депутатів для змін до ст.142 та 143 Конституції України, що є злочином проти УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ.
ЗОскільки за статтями 141 та 143 Конституції України сільський ,селищний , міський голова ,які очолюють виконавчі органи ради та головує на її засіданнях. та місцеві депутати органів місцевого самоврядування ЛИШЕ управляють майном, що є в комунальній власності; затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку і контролюють їх виконання; затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання; встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону; забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.
Тому приймати участь у Всеукраїнському з,їзді сільських , селищних , міських голів та депутатів місцевих рад ,який не передбачений взагалі законодавством України і не є суб,єктом законодавчої ініціативи для формування основи концепції місцевого самоврядування ,що має прийняти Верховна рада України є злочином ,який готують проти УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ теперішні органи влади : Кабінет Міністрів України , Верховна рада України офіційно пропонує внести зміни в Конституцію України в ст.142 і до матеріальної і фінансової основи місцевого самоврядування рухомого і нерухомого майна, доходів місцевих бюджетів, землі , природніх ресурсів, що є у власності територіальних громад , додати частину Державного бюджету України. В Конституції і законодавстіві України все так і є , потребує тільки виконання., яке в злочинний спосіб не виконується з дня вступу в законну силу Конституції 13.07.1996 року, а саме:
- ДЕКЛАРАЦІЯ про державний суверенітет України ,яка є основою для Конституції України її розділ VI. ЕКОНОМІЧНА САМОСТІЙНІСТЬ встановлює ,що підприємства, установи, організації та виробничі одиниці, розташовані на території Української РСР, вносять плату за використання землі, інших природних і трудових ресурсів, відрахування від валютних надходжень, а також сплачують податки до місцевих бюджетів.;
- стаття 142. Конституції України говорить ,що матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є місцевих бюджетів, інші кошти, є у власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах;
- стаття 95. Конституції України додає ,що бюджетна система України будується на засадах справедливого і неупередженого розподілу суспільного багатства між громадянами і територіальними громадами;
- Стаття 9Фінансові ресурси територіальних громад ( локальних влад) Європейської Хартії місцевого самоврядування
- територіальні громади ( локальні влади ) мають право в рамках національної економічної політики на свої власні адекватні фінансові ресурси, якими вони можуть вільно розпоряджатися в межах своїх повноважень, обсяг фінансових ресурсів територіальних громад ( локальних влад ) відповідатиме функціям, передбаченим конституцією або законом, захист більш слабких у фінансовому відношенні територіальних громад ( локальних влад ) вимагає запровадження процедур усунення фінансових диспропорцій або аналогічних заходів з метою подолання наслідків нерівного розподілу потенційних джерел фінансування і фінансового тягара, який вони повинні нести. Такі процедури або заходи не завдають шкоди повноваженням, які територіальні громади ( локальні влади ) можуть здійснювати в межах їхньої власної компетенції. Територіальні громади ( локальні влади ) інформуються відповідним чином про порядок виділення їм перерозподілених ресурсів. У міру можливості дотації територіальним громадам ( локальним владам ) не призначаються для фінансування конкретних проектів. Надання дотацій не скасовує основоположну свободу територіальних громад ( локальних влад ) проводити свою політику в межах їхньої власної компетенції.
Отже фінансова система за конституційним устроєм та внутрішнім та міжнародним законодавством будується знизу з місцевих бюджетів ,які є власністю Українського народу , а Державний бюджет України може формуватись тільки через прийняття за статутами територіальних громад власників цього бюджету з вирішеним питанням скільки залишаємо у себе в громаді коштів ( наприклад 80% ,як у Польші),а скільки віддаємо у субсидіарний Державний бюджет України( наприклад 20 % ,як у Польші ) таким чином будується Державний бюджет України ,який дає можливість згори забезпечувати територіальні громади ,які не можуть себе забезпечити самостійно тобто є слабкими у фінансовому відношенні .
Отже немає жодних підстав конституційних норм ст.142 на користь громадян України , вони вже все мають ,а от якщо на користь злочинних органів місцевого самоврядування , органів державної влади чи олігархів то це є ДЕРЖАВНОЮ ЗРАДОЮ.
Крім того в злочинний спосіб та порушення ст.6 Європейської Хартії місцевого самоврядування ,якрою передбачено ,що саме територіальні громади встановлюють ВЛАСНІ внутрішні адміністративні структури , що є державними намагаються змінити норми статті 143 Конституції України і прибрати норми про те ,що САМЕ територіальні громади села, селища, міста утворюють органи місцевого самоврядування для управління майном, що є в комунальній власності.
А якщо звернути увагу на те ,що за ст. 36 та 37 Конституції України :
- громадяни України мають право на свободу обєднання у політичні партії;
-не допускається створення і діяльність організаційних структур політичних партій в органах виконавчої та судової влади і виконавчих органах місцевого самоврядування, військових формуваннях, а також на державних підприємствах, у навчальних закладах та інших державних установах і організаціях.
З того висновок ,що в діяльності організаційних структур політичних партій мають право приймати лише громадяни України, а не посадовці та обранці сільські ,селищні , міські голови та місцеві депутати .
Тому звертаємося до всіх сільських ,селищних , міських голів та депутатів місцевих рад не брати участь у злочинному Всеукраїнському з,їзді сільських , селищних , міських голів та депутатів місцевих рад,який відбудеться 05.05.2014 року не відомо де ,оскільки збирають людей по областям і автобусами будуть вести не відомо куди .
У протилежному випадку ви будете учасниками ЗЛОЧИНУ,який продовжується з 13.07.1996 року дня вступу в законну силу Конституції України.
ТОМУ УВАГА! Зміна норм ст.142 та 143 Конституції України “Кабінетом Міністрів України”, чи і.о Президента України, чи Верховною радою України чи сільськими , селищними , міськими головами та місцевими депутатами будь-якими Концепціями, як законодавчою ініціативою або голосування таких змін до ст.142 та 143 Конституції України у “Верховній раді України” будемо вважати продовженням ДЕРЖАНОЇ ЗРАДИ окремим громадянами України проти держави Україна її НАЦІОНАЛЬНОГО БАГАТСТВА , власника національного багатства УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ та засновницького договору ( статуту) Унітарної ( неподільної) республіки ( лат. Спільної справи громади ) Україна ,КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ.
Так само і проголошення будь- якого референдума по федералізації , є злочином проти держави : НАЦІОНАЛЬНОГО БАГАТСТВА УКРАЇНИ , його власника УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ та засновницького договору ( статут) Унітарної ( неподільної) республіки ( лат. Спільної справи громади ) Україна ,КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ.
Правозахисна громадська організація“Правовий простір”
Джерело: сайт ГО “Правовий простір” та сторінка Рімми Білоцерківської у мережі Фейсбук.
- 2016 : , , , , , , , , , , ,
- 2015 : , , , , , , , , , , ,
- 2014 : , , , , , , , , , , ,
- 2013 : , , , , , , , , , , ,
- 2012 : , , , , , , , , , , ,
- 2011 : , , , , , , , , , , ,
! , . .
6/05/14
Володя!Я,не знаю для чого ти це робиш? Ти ж не "зелений человечик" що подаеш дезинформацию для обговорення громадянами на свому сайті.Як це роблять диверсанти на сході України та росийські журналісти для свого народу Росии.
P.S.А може я даремно сомниваюсь?
сергій