
̳ 12-03-11 . |
: Today_and_all_counter |

Відбувся районний семінар-практикум вчителів музичного мистецтва шкіл Ківерцівського району
Одним з дійових засобів естетичного виховання людини є музика. Музика - це мова почуттів. Мелодія передає найтонші відтінки почуттів, недоступні слову. Музика починається там, де закінчується слово. І якщо словом обмежується проникнення вихователя в потаємні куточки юного серця, якщо після слова не починається тонше й глибше проникнення - музика, виховання не може бути повноцінним. Музика й музичне мистецтво в школах - не тільки навчальний предмет, а й могутній засіб виховання, який має надати емоційного й естетичного забарвлення всьому духовному життю людини.Наше сьогодення зумовило появу багатьох варіантів навчальних програм з музики для загальноосвітньої школи, однак спільним залишається основне завдання - вдосконалювати методику проведення уроків музики, бо це основна форма музичного виховання школярів. Як урок мистецтва він має свою специфіку і спрямований, передусім, на розвиток емоційного музично-естетичного досвіду учнів. Для цього вчителям необхідно на певних етапах своєї роботи оновлювати та удосконалювати форму проведення уроків, доповнюючи їх інноваційними технологіями.
Саме з цією метою, 1 березня 2011 року, згідно з планом роботи районного методичного кабінету відділу освіти Ківерцівської РДА, на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с. Суськ, відбувся семінар вчителів музичного мистецтва на тему «Впровадження інноваційних технологій у систему шкільної мистецької освіти».
Директор школи В.М. Павлюк презентував досягнення та плани колективу школи. Методист РМК освітньої галузі «Естетична культура» О.М.Данилюк коротко розповіла про формування навчально-пізнавальної культури молодших школярів засобами музики.
На семінар були запрошені методист відділу виховної роботи з предметів художньо-естетичного циклу ВІППО Н.Л.Червінська, яка висвітлила питання використання інформаційно-комунікативних технологій на мистецьких уроках, продемонструвавши мультимедійні диски з предмету «Музичне мистецтво» та кандидат історичних наук, доцент кафедри теорії та методики викладання шкільних предметів ВІППО М.Я.Миць, яка акцентувала важливість проблеми міжпредметних зв’язків як засобу розвитку творчості учнів.
У виступах було розкрито актуальність проблеми семінару. Адже сьогодні, коли з особливою гостротою постає завдання формування духовного світу людини третього тисячоліття, відродження і розквіт культурних традицій народу, викладання предметів художньо-естетичного циклу стає одним із пріоритетних напрямів у навчанні та вихованні школяра, у розвитку його особистості.
Вчитель музичного мистецтва М.Т. Хомяк, відкривши практичну частину семінару-практикуму, представила колегам свій досвід роботи і запросила їх на навчально-пізнавальний захід «Дивовижний світ музичних звуків», який був проведений з учнями 1-4 класів. Майя Тихонівна вміло використала новітні форми і способи навчально-виховної роботи, проявила тісну співпрацю з учителями школи, батьками та громадськістю.
Майстер-клас: «Використання інтерактивних методів навчання та організація ігрової діяльності на уроках музичного мистецтва», який провела Н.О.Гусак, вчитель музичного мистецтва ЗОШ І-ІІІ ст. с. Грем’яче, залучив усіх учасників семінару до плідної співпраці у групах, під час якої вони отримали практичні навики проведення інтерактивних вправ на уроках.
Підведення підсумків семінару відбулося за круглим столом на тему: «Виховний потенціал мистецьких дисциплін – джерело освітніх інновацій».
Дитині потрібна глибина почуттів, їй потрібні ті рухи душі, які збагачують її щирими почуттями, розумними думками, розвивають естетичний смак, відкривають шлях до розуміння навколишнього світу – така спільна думка об’єднала учасників семінару вчителів музичного мистецтва, який був проведений на високому навчальному та науково-методичному рівнях.
Відділ освіти Ківерцівської РДА
4 березня, 2011 рік
- 2016 : , , , , , , , , , , ,
- 2015 : , , , , , , , , , , ,
- 2014 : , , , , , , , , , , ,
- 2013 : , , , , , , , , , , ,
- 2012 : , , , , , , , , , , ,
- 2011 : , , , , , , , , , , ,
! , . .