
̳ 08-11-14 . |
: Today_and_all_counter |

Мер та очолюваний ним апарат міської ради (+ депутати) продовжують порушувати ЗУ, а місцева прокуратура на це не реагує?!
7 листопада на офіційному сайті міської ради оприлюднено наступне оголошення:Про скликання чергової 45 сесії Ківерцівської міської ради шостого скликання
Ківерцівська міська рада повідомляє, що 19.11.2014 року о 09.00 год відбудеться пленарне засідання чергової 45 сесії Ківерцівської міської ради шостого скликання за адресою місто Ківерці, вулиця Шевченка, 14 (сесійна зала).
Секретар ради П.Кочетов
Відповідно до інформації на цьому ж ресурсі депутатам для розгляду запланували аж 5 питань (див. скріншот з сайту від 8.11.14р. 14.00 год). Але й ці питання депутати не мають права розглядати, оскільки вони не були оприлюднені відповідно до ЗУ за 20 днів до розгляду з метою прийняття:
ЗАКОН УКРАЇНИ "Про доступ до публічної інформації"
Стаття 15. Оприлюднення інформації розпорядниками
"...2. Інформація, передбачена частиною першою цієї статті, підлягає обовязковому оприлюдненню невідкладно, але не пізніше пяти робочих днів з дня затвердження документа. У разі наявності у розпорядника інформації офіційного веб-сайту така інформація оприлюднюється на веб-сайті із зазначенням дати оприлюднення документа і дати оновлення інформації.
3. Проекти нормативно-правових актів, рішень органів місцевого самоврядування, розроблені відповідними розпорядниками, оприлюднюються ними не пізніш як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття..."
Питання (НА ЖАЛЬ, ПЕВНО, РИТОРИЧНЕ :): чи продовжить й надалі апарат міськради порушувати законодавство України і чи знову долучаться до цього міські депутати І ЧИ НАРЕШТІ ЗВЕРНЕ СВОЮ УВАГУ НА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ ПРОКУРАТУРА РАЙОНУ?
Володимир Дужич
8.11.14р.
- 2016 : , , , , , , , , , , ,
- 2015 : , , , , , , , , , , ,
- 2014 : , , , , , , , , , , ,
- 2013 : , , , , , , , , , , ,
- 2012 : , , , , , , , , , , ,
- 2011 : , , , , , , , , , , ,
! , . .
9/11/14
В нас ніхто в державі не хоче звертати увагу на порушення закону чиновниками чи то міська рада, чи то сільська рада. А в результаті ці чиновники нічого не бояться і роблять що хочуть і як хочуть навіть закон для них не указ. Тому що знають, що їм за це нічого не буде.
Нантіна
10/11/14
Дуже шкода, що в мерії нічого не міняється. Ніби й ніякої революції не було. А мер не з тих хто любить щось міняти. (Чи може свідомо не хоче?). Подивіться і послухайте, як проходять сесії. Депутати до жодної з сесій не готові. Стидно слухати на сайті, а як не стидно бути присутнім там, не ознайомленим з матеріалами сесії, депутатам. Поважали б вже себе в кінці кінців. А всі ж хочуть попасти туди ще раз. Працюйте над собою ,депутати!!! Бо крутять вами,як циган сонцем.
Настя
23/11/14
Повноваження територіальних громад в Україні визначаються статтею 143 Конституції України:
Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності; затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку і контролюють їх виконання; затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання; встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону; забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.
Таким чином, повноваження територіальної громади згідно з Конституцією України поширюється на всі питання місцевого значення.
Згідно з Постановою “Про затвердження Положення про загальні збори громадян за місцем проживання в Україні” від 17.12.2003 року до компетенції зборів належить (Ст. 6 Положення, п. 6) обрання громадських комітетів і рад самоврядування. Також, згідно зі ст. 6 Європейської хартії місцевого самоврядування територіальні громади мають можливість визначати свої власні внутрішні адміністративні структури з урахуванням місцевих потреб і необхідності забезпечення ефективного управління.
У сучасній Україні функції та повноваження територіальних громад у нелегітимний спосіб перебрали на себе місцеві ради та виконкоми. Як результат – відсутність будь-якого ефективного контролю їхньої діяльності з боку територіальних громад. А це тягне за собою розквіт корупції у всіх можливих її проявах.
Створення територіальних громад як юридичних осіб публічного права дозволяє територіальним громадам повернути собі функції та повноваження, передбачені Конституцією України.
Sascha