Допомогти сайту
Про нас Реклама Про місто Робота Оголошення Чутки Місцеві новини Найважливіше 26.11.2014, середа
Північний вітер створив вікінгів


Допомогти сайту

АФІША


У неділю, 30 листопада, о 15.00 год в читальному залі бібліотеки для дорослих відбудеться друге засідання ініціативної групи з утворення Територіальної громади міста Ківерці. Запрошуються всі бажаючі.


Весільні короваї

МІСЦЕВІ НОВИНИ

25.11.2014

КІВЕРЦІВСЬКИЙ «ІТАЛІЄЦЬ» ДАВ ГРОШІ НА АВТОМОБІЛЬ ДЛЯ НАШИХ СОЛДАТІВ (стаття в газеті "Волинь")

25.11.2014

Порошенко спростив оформлення спадщини

25.11.2014

Приміщення у якому займаються діти потребує ремонту, а міськрада ні "палець об палець"?! (+ із засідання освітянської комісії райради)

25.11.2014

Розпочато роботи по реставрації колегіального костелу Святої Трійці в Олиці

25.11.2014

Поки бійців годують волонтери, у складах Міноборони залежуються мільйони банок тушонки ВІДЕО

25.11.2014

Зима на війні: воякам треба ще більше продуктів [список]

25.11.2014

Як зупинити війну та очисти владу?! + рекомендації

25.11.2014

Там люди не один раз на 5 років на вибори ходять, тому й живуть краще (+ досвід самоврядування у Швейцарії)

24.11.2014

Спортивне життя міста та району за 2014 рік (+ звіт про усі проведені заходи молодіжно-спортивним відділом РДА)

24.11.2014

Учасники АТО беруть землю гектарами! У Ківерцівському районі вже роздали майже 35 гектарів землі?!! Це лише 25 ділянок...

24.11.2014

Bолинянин подав до суду, аби отримати закордонний паспорт за 170 гривень

24.11.2014

Покрокова інструкція зі створення Територіальної громади міста Ківерці

24.11.2014

Вшанували пам"ять жертв Голодоморів

24.11.2014

Як у Ківерцях відзначили першу річницю Революції Гідності (+ фото)

24.11.2014

"Самооборона Ківерці" відправила харчі, зібрані сільрадами району, військовим у район Маріуполя

23.11.2014

Процес створення Територіальної громади міста Ківерці стартував! Зібрано ініціативну групу та обрано керівників. ДОЛУЧАЙСЯ! (+ фото та відео)

23.11.2014

Дебати в міській раді щодо реконструкції приміщення дитбудинку Черепів (+ відео)

23.11.2014

Влада хоче економити на освіті: будуть платні підручники, самовільно закривати дитсадки і школи та... (+ огляд пропонованих новацій)

23.11.2014

Влада вперто хоче змінити Конституцію замість того, щоб її виконувати (на місцях повинні бути відкриті списки виборців, відкриті реєстри власності й )

22.11.2014

Герой України Василь Мойсей змалечку вірив, що Україна стане кращою

22.11.2014

ПОЖЕЖА У КАРПИЛІВЦІ: СІМ"Я З 5-ма МАЛОЛІТНІМИ ДІТЬМИ ЛИШИЛАСЬ БЕЗ ЖИТЛА (+ номер картки для допомоги)

21.11.2014

Український Майдан на обкладинках світових ЗМІ. ФОТО

21.11.2014

Українці домоглися звання Героїв України для Небесної Сотні!

21.11.2014

У Волинському міліцейському училищі, що у Сокиричах - новий керівник. ФОТО

21.11.2014

Cанаторій «Журавка» просять передати з державної в комунальну власніть

21.11.2014

З району на АТО забрали 4 шкільні автобуси і наразі нема ні автобусів, ні коштів

21.11.2014

Європейська партія зелених виділила кошти, а виявилося, що наразі в «Цуманській пущі» не створили навіть адміністрацію?!

21.11.2014

ВІДЕОРЕПОРТАЖ З 45-ої СЕСІЇ МІСЬКОЇ РАДИ, два гострих топ-питання: ринок та дитбудинок Черепів (+ 14 відеофрагментів)

21.11.2014

Про точки збуту самогону у місті - "торгували й будемо торгувати!", а на мехзаводі власника часом важче знайти ніж злодіїв (+ звіт начальника міліції)

21.11.2014

Розповіли, як відрізнити «фальшивки» від справжніх гривень

21.11.2014

23 листопада у Човниці відбудеться обласний регіональний фестиваль театрального мистецтва

21.11.2014

Колісник повернувся і хоче "займатися" видобутком бурштину в лісах Волині?!

20.11.2014

У районі на земельних торгах продадуть три ділянки

20.11.2014

У неділю, 23 листопада, о 15.00 год в читальному залі бібліотеки для дорослих відбудуться збори ініціативної групи з утворення Територіальної громади

20.11.2014

Район до зими готовий, a в 2015 році всі заклади, установи району повинні перейти на твердопаливні котли (+ інформація з засідання постійної комісії)

20.11.2014

Держава поверне до 20% за придбаний твердопаливний котел?!

20.11.2014

ОСЬ ВАМ! Ставленик Порошенка Гунчик ігнорує думку ківерцівської громади й прислав свого кандидата на посаду керуючого апаратом у РДА

20.11.2014

Відеосюжет про тебатальйон "Волинь" у Дебальцевому

20.11.2014

У Ківерцях дитина померла від сказу?! (+ ВІДЕО телеканалу ICTV)

19.11.2014

ВІД ЛІСОВОГО БАГАТСТВА ГРОМАДАМ ДІСТАЮТЬСЯ ЛИШЕ ТРІСКИ

19.11.2014

Як ківерцівські артисти творчістю збирають кошти на АТО

19.11.2014

ХОЧЕТЕ МАТИ СВІТЛО - ЕКОНОМТЕ! Щоб в пікові години не відключали світло, використовуйте електроенергію якнайекономніше!

19.11.2014

Як місцеві самооборонівці доставили вантаж на Схід (+ ФОТОРЕПОРТАЖ)

18.11.2014

Площі біля авто- та залізничного вокзалів освітлюють енергоощадні ліхтарі (ціна питання - 325 тис. грн?!) + фото

18.11.2014

Артисти місцевого РБК зайняли перше місце в обласному конкурсі професійної майстерності

18.11.2014

Райспоживспілка хоче викупити кілька земділянок у місті під своїми магазинами, а міськрада проти продажу (+ проект рішення)

17.11.2014

Єремеєв готовий відмовитися від депутатства: "Я готовий передати естафету. Головне – побачити, що є людина, готова взяти відповідальність за округ..."

17.11.2014

У Звірівському лісомисливському господарстві браконьєри вбили трьох оленів

17.11.2014

Порошенко нарешті звільнив Сопросюка з посади голови РДА і "за кумпанію" ще 10 "голів" в області

17.11.2014

"Самооборона Ківерці" відправила черговий гуманітарний вантаж нашим військовим в АТО (+ фото)

17.11.2014

Футбольний "Кубок Олики - 2014" поїхав у Прилуцьке :) (+ результати матчів)

17.11.2014

Молодіжний актив міста, волонтери та влада посадили дерева по вулиці Луцькій й Шевченка

17.11.2014

Ківерчанин Сергій Курука потрапив у полон до сепаратистів (останній раз виходив на зв"язок з рідними 24 серпня під Іловайськом)

16.11.2014

РУКИ ГЕТЬ ВІД КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ! Чому олігархату Конституція України стала поперек горла? Бо там у стт. 140-143 прописано право...

16.11.2014

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕРИТОРІАЛЬНУ ГРОМАДУ (+ інформаційний буклет)

16.11.2014

У податковій на повідомлення "Громадянина України" очікувано відписалися, що у них все відповідно до "букви закону" (+ офіційна відповідь)

16.11.2014

Майстер лісу та лісничий Цуманського лісомисливського господарства де вкрали деревини на 500 тис грн написали заяви на звільнення?!

16.11.2014

Не орати, не полоти: 1 мішок картоплі посадили - 25 зібрали

Переглянути
більше новин >>>

 

НОВИНИ

25.11.2014

Михаил Гаврилюк: Нового Майдана уже не будет – чиновников и депутатов просто расстреляют

25.11.2014

ІНТЕРНАТИ В ДІТЕЙ ФОРМУЮТЬ СПОЖИВАЦЬКУ ПОЗИЦІЮ

25.11.2014

Чому краще відмовитись від кредитів звичайних та МВФ?! І як в Україні узурпували владу? ДИВИСЬ, ФІЛЬТРУЙ, ДУМАЙ, ВИРІШУЙ

25.11.2014

Скільки бандитська влада вкрала у кожного українця за 20 років і як все повернути? (+ таблиця)

25.11.2014

Олігархи України та Росії об"єднались в боротьбі з українським народом

24.11.2014

Війна з корупцією – єдиний шанс врятувати Україну і від Росії, і від мафії – професор Ґалеотті

24.11.2014

Хто наживається на "бардаці" в банківській сфері?

24.11.2014

Авакова треба замінити. Парасюк: якщо за 8 місяців цей міністр нічого не змінив, то й надалі нічого не буде міняти. Тому МВС має очолити хтось новий

24.11.2014

НОВА ОСВІТА: БУТИ ЩАСЛИВИМ, ЗДОРОВИМ ТА ТВОРЧИМ!

24.11.2014

Поки олігархи воюють, українці гинуть! Альтернатива олігархату - територіальні громади на місцях

23.11.2014

Триколісні електрокари вирішать транспортне питання

22.11.2014

Рівняни показали владі жовту картку. Голова облради долучився до акції

22.11.2014

ТЕРИТОРІЯ КОРУПЦІЇ: відомості про земельні ділянки і досі засекречені

22.11.2014

Кількість людей із минулої влади, яких президент зберігає на посадах, свідчить, що він очищує владу лише на словах

21.11.2014

СБУ пропонує встановити кримінальну відповідальність за заперечення Голодомору та заборонити комуністичну партію, яка його організувала

20.11.2014

Cтавлення Заходу до України можна схарактеризувати словом "передрозчарування". Першe запитання: Де реформи?!!!

20.11.2014

Голодомору-геноциду на Україні передувало близько 5 тисяч повстань (+ фото).

20.11.2014

ІЗРАЇЛЬ ДОПОМАГАЄ ЗЛОЧИНЦЯМ ЯНУКОВИЧА!? Міністр Януковича раптом став євреєм Розенбергом, громадянином Ізраїлю та мешканцем віли біля моря

20.11.2014

Кацапстан за допомогою Московської церкви сіє розбрат в Україні

20.11.2014

Чому житлові кредити за кордоном біля 5%, а в Україні - 20% + порівняльна інфографіка купівельної спроможності

19.11.2014

ДОРОЖНЯ КАРТА РЕФОРМ В УКРАЇНІ ДЛЯ НОВОГО ПАРЛАМЕНТУ

19.11.2014

Вакарчук запропонував, як українцям швидко вивчити англійську мову

19.11.2014

Коаліційна Угода повинна бути угодою, а не декларацією намірів. В угоді мають бути чітко прописані конкретні обов’язки партій, парламентської коаліції

19.11.2014

Кацапстан і Путлер проти України використовують таку ж технологію як у 1939 році проти Фінляндії. Відповідь - лише рішучі дії

19.11.2014

Нацбанк попереджає про можливу появу фальшивих гривень у великій кількості

Переглянути
більше новин >>>

 


Останні коментарі:
25/11/14
Велосипед і насправді не потрібно винаходити... потрібно просто виконувати ВЕРХОВНИЙ ЗАКОН- нашу Конституцію, а не підтримувати сумнівні підміни і маніпулювання словосполученнями. Для початку... ми не фізичні особи , а Громадяни! Спочатку вони називали людей фізичними особами, а зараз і взагалі хочуть прибрати конституційного власника і залишити лише територію.. Забудьте! (подивіться значення цих слів - "фізична особа","людина", громадянин" )http://www.youtube.com/watch?v=p3Df-IZLocA&sns=fb Громадяни утворюють громаду власників у місті в якому проживають і зареєстровані по паспорту і відкритий реєстр власності. Ніякої реєстрації Територіальна громада власників (тіло і первинна ланка влади у країні)не потребує, а тим більше у самоутворених у "пробірковий" спосіб органах.І зрозумійте , нарешті, тільки люди на місцях можуть знати специфіку своєї місцевосці і хотіти покращити своє життя тут. Ніякий "дядя" десь не тут не зробить цього для нас. Ми переконались в цьому не раз! Зміни до Конституції - це злочин! Люди прокиньтесь! Відчуйте себе власниками і господарями на своїй землі! ...інакше ви будете тільки платниками податків в чужий гаманець:( Тож дай нам Боже усім мудрості і сили в добрих починаннях!
Тетяна>>>

25/11/14
Знайшов в інтернеті проект ЗУ "Про територіальну громаду" в якому доступно розписано про всі ті питання які обговорювалися на круглому столі в тому числі і про державну реєстрацію громад, про майно, про органи управління, компетенцію громад і т д. Тому не треба винаходити велосипеда, а варто лобіювати прийняття цього закону Верховною Радою через народного депутата по нашому округу Єремеєва І.М. Читайте ось тут:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:79n0sXcjTx8J:w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc34%3Fid%3D%26pf3511%3D10143%26pf35401%3D15370+&cd=2&hl=ru&ct=clnk&gl=ua
Сергій Третяк>>>

25/11/14
Знаєте, як важко дивитися коли молоді люди що ранку як на роботу біжать похмелитися на точку. Там де точка, то буває що на вулиці сусіди, люди похилого віку, молодь починають спиватися. Невже нічого не можна вдіяти. Чи оштрафувати добряче, щоб карман відчув неварте діло. Чи відправити на громадські роботи. В Ківерцях цих точок де торгують самогоном хоч греблю гати. Так мало того, у самогон починають ще й домішувати щось, щоб людина швидше п’яніла, щоб горілка крепша була, і інше. Краще попередити лихо ніж розгрібати наслідки.
Нантіна>>>

23/11/14
Повноваження територіальних громад в Україні визначаються статтею 143 Конституції України:

Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності; затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку і контролюють їх виконання; затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання; встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону; забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.

Таким чином, повноваження територіальної громади згідно з Конституцією України поширюється на всі питання місцевого значення.

Згідно з Постановою “Про затвердження Положення про загальні збори громадян за місцем проживання в Україні” від 17.12.2003 року до компетенції зборів належить (Ст. 6 Положення, п. 6) обрання громадських комітетів і рад самоврядування. Також, згідно зі ст. 6 Європейської хартії місцевого самоврядування територіальні громади мають можливість визначати свої власні внутрішні адміністративні структури з урахуванням місцевих потреб і необхідності забезпечення ефективного управління.

У сучасній Україні функції та повноваження територіальних громад у нелегітимний спосіб перебрали на себе місцеві ради та виконкоми. Як результат – відсутність будь-якого ефективного контролю їхньої діяльності з боку територіальних громад. А це тягне за собою розквіт корупції у всіх можливих її проявах.

Створення територіальних громад як юридичних осіб публічного права дозволяє територіальним громадам повернути собі функції та повноваження, передбачені Конституцією України.
Sascha>>>

22/11/14
Як Новосад гарно захищає Джаніну, а чого ? Бо на території Черепів стоять її кіоски. Яке піклування про бідних дітей.
Доренко І.>>>

22/11/14
Як Новосад гарно захищає Джаніну, а чого ? Бо на території Черепів стоять її кіоски. Яке піклування про бідних дітей.
Доренко І.>>>

21/11/14
Який він обласний, коли всі учасники з Ківерцівського району? Це більш схоже на звітний концерт Лойко.
Ківерчанин>>>

22/11/14
Власність територіальної громади

Власністю територіальної громади є все майно в межах окремої адміністративної одиниці — села, селища, міста (без районного поділу), району в місті з районним поділом (як, наприклад, Київ) , яке було на ній станом на 27.10.1990 року — день вступу в законну силу Закону Української РСР від 24 жовтня 1990 року N 404-XIІ про зупинення загальнонародної (державної) власності до вступу в законну силу нової Конституції 1996 року.
У Господарському кодексі зазначено у ст. 56, що суб’єкт господарювання може бути утворений за рішенням власника або уповноваженого ним органу. Власник – територіальна громада згідно з вимогами Цивільного кодексу юридичну особу – орган місцевого самоврядування не створював взагалі. У ст. 78 підтверджено, що орган, до сфери управління якого входить комунальне підприємство, є представником власника – відповідної територіальної громади.
Залишається дуже активно шукати орган місцевого самоврядування, який створений територіальною громадою в якості засновника, а не фізичною особою чи групою фізичних осіб.

Власність територіальної громади — це земля, ліс, природні ресурси, комунальне майно, місцевий бюджет, а також утворені територіальною громадою комунальні підприємства та у законний спосіб утворені всі місцеві органи влади, а саме: прокуратура, міліція, суд, державна виконавча служба , пенсійний фонд , податковий орган, які відповідно до ст.6 Європейської Хартії місцевого самоврядування та ст. 142 Конституції України, є відповідними адміністративними структурами територіальної громади, що забезпечуються нею ресурсами для виконання своїх завдань.

Територіальна громада як власник землі має право на розподіл землі поміж жителями-членами громади, право на визначення, кому і на який час надавати її в оренду, має право отримувати гідну плату за використання своєї землі. Як власник, має право припиняти взаємовідносини із будь-яким орендарем.

Право комунальної власності територіальної громади захищаються законом на рівні інших суб’єктів. Об’єкти права комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальної громади і передані іншим суб’єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади (ст.21 закону, ст.60 п. 1,2 закону України про місцеве самоврядування).
Sascha>>>

21/11/14
Напевно в Ківерцях не знайшлося кандидатури на посаду керівника апарату от і прислали якесь xxxxxxxxx з області! Зрозуміло, що інспекцію праці розганяють тому і вирішили великого начальника "бабахнути" в ківерцівську РДА, не сидіти йому ж без роботи! Люди добрі, а для чого ж були громадські слухання? Янукович почув кожного, а "однотуровий" вчить жити по-новому!
ківерчанин>>>

20/11/14
захотіли ,щоб думку громади Гунчик слухав,а не забагато ви у Ківерцях хочете.сидіть тихенько і смійтесь у рукавичку, вам ітак краще повезло ніж маневичанам ,Туди радника свого БАБАХНУВ ,посадив його у кабінеті голови РДА і він там так РУЛИТЬ ,що мамка не .......і їм то вже не смішно.
оконськ>>>

17/11/14
А в цьому щось є. Цікаво було б про це подискутувати наживо. Дискусії на цю тему дадуть можливість людям задуматись, що ми не "раби" і не стадо.
Громадянин>>>

16/11/14
"Кошти, які сплачуються до місцевих бюджетів міської ради зараховуються на розрахункові рахунки ... які відкриті в ГУДКСУ Ківерцівського району. Отримувачем коштів є місцевий бюджет м.Ківерці".

1)Ким відкрито вищезгадані розрахункові рахунки?
2)Ким утворена вищезгадана міська рада?

Власність територіальної громади — це земля, ліс, природні ресурси, комунальне майно, місцевий бюджет, а також утворені територіальною громадою комунальні підприємства та у законний спосіб утворені всі місцеві органи влади, а саме: прокуратура, міліція, суд, державна виконавча служба , пенсійний фонд , податковий орган, які відповідно до ст.6 Європейської Хартії місцевого самоврядування та ст. 142 Конституції України, є відповідними адміністративними структурами територіальної громади, що забезпечуються нею ресурсами для виконання своїх завдань.
Sascha>>>

16/11/14
<b>1)Повноваження територіальних громад в Україні визначаються статтею 143 Конституції України:</b>

Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності; затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку і контролюють їх виконання; затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання; встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону; забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.

Таким чином, повноваження територіальної громади згідно з Конституцією України поширюється на всі питання місцевого значення.

<b>2)Бюджет територіальної громади</b>

Без територіальних громад не існує і їх бюджетів: виконуємо Конституцію України.

Згідно з Бюджетним кодексом України (стаття 2) бюджет – це план формування та використання фінансових ресурсів органами державної влади та органами місцевого самоврядування. З іншого боку, у цій ж статті читаємо, що бюджети місцевого самоврядування – це бюджети територіальних громад та їх об’єднань. Тобто, як бачимо, той, хто є власником бюджету на його формування та використання не має безпосереднього впливу, а лише чинить цей вплив через «свої» представницькі органи – органи місцевого самоврядування.

Є ще один термін, а саме місцеві бюджети – бюджет АР Крим, обласні, районні та бюджети місцевого самоврядування. Взагалі не зрозуміло, що таке районні та обласні бюджети. Бюджети місцевого самоврядування включають бюджети об’єднань територіальних громад. З цього випливає, що райони та області не є об’єднаннями територіальних громад, а тому згідно з Конституцією України взагалі нічим володіти не можуть!

Як тоді виникла спільна власність територіальних громад, що перебуває в управлінні районних та обласних рад? <b>Отож, коли ми перераховуємо значну частину своїх податків у так звані обласні чи районні бюджети, виявляється ці утворення не зовсім узгоджуються з Конституцією та тим ж Бюджетним кодексом України.</b>

Далі у статті 5 зазначено, що зведений бюджет району включає показники районного бюджету, бюджетів міст районного значення, селищних та сільських бюджетів району. Отож, є визначені кодексом «бюджети місцевого самоврядування», «місцеві бюджети», а зведений бюджет району включає якісь міфічні сільські, селищні та міські бюджети.

Тому отримуємо цікаву ситуацію, що бюджет територіальної громади, іншими словами бюджет місцевого самоврядування у зведений бюджет району не входить, у зведений бюджет міста з районним поділом не входить і існує сам по собі.

Більше того, згідно з ст. 7, ч. 1, п. 3 місцеві бюджети є самостійними.

Таким чином, згідно зі ст. 7, ч. 1, п. 9 бюджетна система України будується на засадах справедливого і неупередженого розподілу суспільного багатства між громадянами і територіальними громадами. Ні про які районні, обласні бюджети, сільські, міські та селищні тут не йдеться взагалі.

І сплачувати будь – які кошти у якісь незаконні бюджети, що не входять в бюджетну систему України, громадянин не зобов’язаний, оскільки не зобов’язаний виконувати нічого, що не передбачено законом і Конституцією.

Коли ми доходимо до ст. 63 Бюджетного кодексу щодо складу доходів бюджетів місцевого самоврядування: 25 чи 50% податку на доходи фізичних осіб, плату за деякі ліцензії та сертифікати, плату за державну реєстрацію та реєстраційний збір, тощо, виникає закономірний висновок. Територіальні громади – власники бюджету на сьогоднішній день не створені. Відповідно своїм бюджетом не володіють і не розпоряджаються. Таких бюджетів на загал просто немає. Кошти громадян в районний та обласний бюджети потрапляють незаконно, оскільки бюджетна система – це розподіл коштів саме між громадами та громадянами.

Згідно зі ст. 88 до видатків, що здійснюються з бюджетів міст, селищ, сіл (не зрозуміло, що це таке. Про це йшлося вище) належать видатки на органи місцевого самоврядування, освіту, дошкільну освіту, загальну середню освіту, палаци і будинки культури. Зрозуміло, що до цих бюджетів бюджети місцевого самоврядування – бюджети територіальних громад не мають ніякого відношення.

Тому на сьогоднішній день територіальні громади після свого створення в якості юридичної особи (як це є Польщі, Чехії та інших державах Європи) формують бюджет місцевого самоврядування і розпоряджаються цими коштами самостійно або через створений ними (!) орган місцевого самоврядування. Громади приймуть рішення, чи потрібно їм об’єднувати частину своїх коштів на рівні району чи області, чи ні.
Sascha>>>

16/11/14
Цей орган місцевого самоврядування є об’єднанням депутатів і діє у відповідності з законом. До громади не має ніякого відношення, її органом не є. Тому автор правий.
ігор>>>

15/11/14
Конституційні права громадян

На наш погляд, одним із хибних підходів до створення територіальних громад є нехтування статусом громадянина на користь статусу людини. Розділ ІІ Конституції України декларує права, свободи та обов’язки людини і громадянина. На відміну від прав людини, права громадянина, як і його обов’язки, знаходяться у площині його стосунків із державою.

Стаття 32. Кожний громадянин має право знайомитися в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, установах і організаціях з відомостями про себе, які не є державною або іншою захищеною законом таємницею.

У сучасній Україні функції та повноваження територіальних громад у нелегітимний спосіб перебрали на себе місцеві ради та виконкоми. Як результат – відсутність будь-якого ефективного контролю їхньої діяльності з боку територіальних громад.

Sascha
>>>

15/11/14
Дo "Лариса": Конституційні права громадян

На наш погляд, одним із хибних підходів до створення територіальних громад є нехтування статусом громадянина на користь статусу людини. Розділ ІІ Конституції України декларує права, свободи та обов’язки людини і громадянина. На відміну від прав людини, права громадянина, як і його обов’язки, знаходяться у площині його стосунків із державою. У цій статті ми перелічимо права громадян України, гарантовані Конституцією. Зауважимо при цьому, що багато в чому Конституція України не виконується, і це стосується як прав громадян, так і прав людини.

Одна з них -
Стаття 32. Кожний громадянин має право знайомитися в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, установах і організаціях з відомостями про себе, які не є державною або іншою захищеною законом таємницею.


Повноваження територіальних громад в Україні визначаються статтею 143 Конституції України:

Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності; затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку і контролюють їх виконання; затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання; встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону; забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.

У сучасній Україні функції та повноваження територіальних громад у нелегітимний спосіб перебрали на себе місцеві ради та виконкоми. Як результат – відсутність будь-якого ефективного контролю їхньої діяльності з боку територіальних громад.
Sascha>>>

14/11/14
У Ківерцях знайдено темно-сіру кішку, домашню, доглянуту, легко іде до рук, грається з дітьми.Просимо відгукнутись господарів.Тел.0680351565
Оксана>>>

14/11/14
А невже начальник Киверцивськой податковой xxxxx думати. Йому батько xxxxx посаду xxxxxx xxxxxxx то вин соби видсиджу еться для престижу бо грошей зарплати йому не треба Вин миллионер.
щастя>>>

14/11/14
Повноваження територіальних громад в Україні визначаються статтею 143 Конституції України:

Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності; затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку і контролюють їх виконання; затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання; встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону; забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.
Sascha>>>

14/11/14
Бюджет територіальної громади

Без територіальних громад не існує і їх бюджетів: виконуємо Конституцію України.


Згідно з Бюджетним кодексом України (стаття 2) бюджет – це план формування та використання фінансових ресурсів органами державної влади та органами місцевого самоврядування. З іншого боку, у цій ж статті читаємо, що бюджети місцевого самоврядування – це бюджети територіальних громад та їх об’єднань. Тобто, як бачимо, той, хто є власником бюджету на його формування та використання не має безпосереднього впливу, а лише чинить цей вплив через «свої» представницькі органи – органи місцевого самоврядування.

Дещо далі у ст. 2, ч. 1, п. 16 Бюджетного кодексу читаємо про гарантований територіальною громадою борг як загальну суму боргових зобов’язань суб’єктів господарювання – резидентів України щодо повернення отриманих та непогашених сум …, виконання яких забезпечено місцевими гарантіями. Тобто, територіальна громада виступає в якості боржника, а отже, володіє деліктоздатністю – несе відповідальність за свої вчинки. Як відомо, деліктоздатність – це одна з трьох необхідних характеристик юридичної особи, окрім правоздатності та дієздатності. Забігаючи дещо вперед, скажемо, що правоздатність громаді надає Конституція України, Цивільний кодекс, закон про місцеве самоврядування, Європейська хартія про місцеве самоврядування, інші законодавчі акти. Дієздатність територіальної громади доволі часто штучно обмежується, оскільки напряму зареєструвати свій статут в органах юстиції вона без перешкод не може. Водночас, є вже в Україні створені жителями територіальні громади, що в якості юридичної особи вправі самостійно вести господарську діяльність.

До речі, цікава ще одна річ: власні надходження бюджетних установ передбачають кошти від реалізації продукції чи майна, тобто власності територіальних громад, які, водночас, надають гарантії і є боржниками, але які, як виявляється, не беруть участь у формуванні та використанні цього ж бюджету!

Є ще один термін, а саме місцеві бюджети – бюджет АР Крим, обласні, районні та бюджети місцевого самоврядування. Взагалі не зрозуміло, що таке районні та обласні бюджети. Бо вище ми прочитали у визначенні бюджетів місцевого самоврядування, що вони включають бюджети об’єднань територіальних громад. З цього випливає, що райони та області не є об’єднаннями територіальних громад, а тому згідно з Конституцією України взагалі нічим володіти не можуть! Відповідно до Статті 143 Конституції України територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності; встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону; забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції. Територіальній громаді села, селища, міста належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров’я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об’єкти, що є у власності територіальної громади, а також об’єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад. Як тоді виникла спільна власність територіальних громад, що перебуває в управлінні районних та обласних рад? Отож, коли ми перераховуємо значну частину своїх податків у так звані обласні чи районні бюджети, виявляється ці утворення не зовсім узгоджуються з Конституцією та тим ж Бюджетним кодексом України.

І наче в підтвердження сказаного у статті 4 читаємо, що бюджетне законодавство складається з Конституції України, цього кодексу, тощо.

Далі у статті 5 зазначено, що зведений бюджет району включає показники районного бюджету, бюджетів міст районного значення, селищних та сільських бюджетів району. Отож, є визначені кодексом «бюджети місцевого самоврядування», «місцеві бюджети», а зведений бюджет району включає якісь міфічні сільські, селищні та міські бюджети.

Тому отримуємо цікаву ситуацію, що бюджет територіальної громади, іншими словами бюджет місцевого самоврядування у зведений бюджет району не входить, у зведений бюджет міста з районним поділом не входить і існує сам по собі.

Більше того, згідно з ст. 7, ч. 1, п. 3 місцеві бюджети є самостійними.

Таким чином, згідно зі ст. 7, ч. 1, п. 9 бюджетна система України будується на засадах справедливого і неупередженого розподілу суспільного багатства між громадянами і територіальними громадами. Ні про які районні, обласні бюджети, сільські, міські та селищні тут не йдеться взагалі.

І сплачувати будь – які кошти у якісь незаконні бюджети, що не входять в бюджетну систему України, громадянин не зобов’язаний, оскільки не зобов’язаний виконувати нічого, що не передбачено законом і Конституцією.

Можливо, є певні делеговані повноваження державі територіальними громадами, на виконання яких на рівень територіальних громад повертається частина державних коштів. Тоді відповідно можуть теоретично виникати якісь умовно зазначені вище сільські, селищні та міські бюджети. Але до бюджетів територіальних громад вони не мають жодного відношення.

Далі у статті 9 читаємо, що неподатковими надходженнями до бюджетів є доходи від власності та підприємницької діяльності.

У ст. 13 «Складові частини бюджету» читаємо про господарську діяльність бюджетних установ, основну та додаткову господарську діяльність.

Тобто, як? Ми бачимо, що органи державної влади чи органи місцевого самоврядування можуть займатися підприємницькою діяльністю? Згідно зі ст. 43, ч. 4 Господарського кодексу України здійснення підприємницької діяльності забороняється (!) органам державної влади та органам місцевого самоврядування. Ви скажете, що вони здійснюють цю діяльність не напряму, а через комунальні підприємства? А не можуть вони на сьогодні створювати комунальні підприємства. Оскільки це територіальні громади можуть створювати комунальні підприємства, навчальні заклади, підприємницькі товариства, брати участь в діяльності останніх на загальних підставах згідно зі ст 169 Цивільного кодексу України. А в органів місцевого самоврядування є лише функція управління майном (згідно зі ст. 143 конституції) і то тоді, коли вони такі повноваження отримають. Їх ця територіальна громада має спочатку створити. І не на виборах, а в якості засновника юридичної особи – органу місцевого самоврядування.

У тому ж Господарському кодексі зазначено у ст. 56, що суб’єкт господарювання може бути утворений за рішенням власника або уповноваженого ним органу. Власник – територіальна громада згідно з вимогами Цивільного кодексу юридичну особу – орган місцевого самоврядування не створював взагалі. У ст. 78 підтверджено, що орган, до сфери управління якого входить комунальне підприємство, є представником власника – відповідної територіальної громади.

Залишається дуже активно шукати орган місцевого самоврядування, який створений територіальною громадою в якості засновника, а не фізичною особою чи групою фізичних осіб.

У ст. 10, ч. 3 читаємо, що Державна казначейська служба України складає та веде єдиний реєстр розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів. Наведена вище аргументація наводить на думку, що в даному випадку йдеться лише про кошти державного бюджету України.

Дійсно за Конституцією України держава бере участь у формуванні доходів бюджетів місцевого самоврядування, фінансово підтримує місцеве самоврядування. Витрати органів місцевого самоврядування, що виникли внаслідок рішень органів державної влади, компенсуються державою.

У ст. 13, ч. 9 зазначено, що відкриття позабюджетних рахунків для розміщення бюджетних коштів, включаючи власні надходження бюджетних установ, органам місцевого самоврядування забороняється. Це логічно, якщо йдеться про кошти державного бюджету, що відповідно спускаються на рівень села чи міста. Але у відповідності зі статтею 327 Цивільного кодексу у комунальній власності є майно, у тому числі грошові кошти, які належать територіальній громаді, тому саме територіальна громада на відміну від органу місцевого самоврядування (!) може вільно вибрати розміщення рахунку для своїх власних коштів.

У ст. 16, ч. 3 право на здійснення місцевих запозичень належить територіальній громаді міста в особі міської ради. Водночас, у ч. 6 цієї ж статті боргові зобов’язання звичайно ж виникають саме у територіальних громад. Все правильно, за винятком того, що цей самий представницький орган мала б ця територіальна громада створити і якщо зобов’язання по кредиту виходять за межі періоду діяльності створеного органу місцевого самоврядування, така територіальна громада мала б приймати рішення безпосередньо (наприклад, шляхом референдуму чи на загальних зборах), брати на себе таке кредитне зобов’язання чи ні. Інакше маємо дуже хороший прецедент у Північній Європі, коли на референдумі зобов’язання не уповноваженого органу громада просто зробила не чинними.

Аналогічно у ст. 17 йдеться про відповідні гарантії міської ради для забезпечення боргових зобов’язань суб’єктів господарювання – резидентів України знову ж без участі територіальної громади. В той ж час надзвичайно цікава ч. 6 цієї статті: у разі прийняття рішення про надання кредиту (позики) територіальною громадою (ЯКОЇ НЕМА!!!!) суб’єкту господарювання, у віданні якої є майно комунальної власності, питання щодо необхідності, розміру та виду майнового забезпечення вирішує відповідна міська рада. Якщо ж виникає прострочена заборгованість, ч. 8 цієї ж статті до територіальної громади переходять права кредитора.

А тепер саме цікаве. Якщо за рішенням суду територіальній громаді міста відмовлено у стягненні заборгованості за кредитами (позиками), залученими територіальною громадою (!!!!!), органи податкової служби оскаржують це рішення у встановленому законом порядку. Але ж територіальна громада не залучала цих коштів! Це робила відповідна міська рада. І аргументів вона відповідно ніяких по відношенню до такого боржника по закінченню депутатської каденції – свого «не свого» органу місцевого самоврядування, засновником якого вона не виступає, не має!

А як це «залагодити» простіше? Згідно з ч. 14 забороняється списання заборгованості суб’єктів господарювання перед територіальною громадою, крім заборгованості суб’єктів господарювання, визнаних у встановленому порядку банкрутами. Схема просто чудова. Ось вам і пояснення, чому у нашій державі таким популярним є механізм банкрутства. А у ст. 18 тим часом знову читаємо про гарантований територіальною громадою міста борг. Чи не забагато, як для плечей територіальної громади!?

«Законотворець» постарався ще більше: у статті 19 гарант усіх мислимих і немислимих боргових зобов’язань територіальна громада вилетів навіть з учасників бюджетного процесу. Оскільки там є лише органи, установи та посадові особи.

Додамо лише, що за ст. 21 прогноз місцевого бюджету (на «диво» термін вжито правильно) включає прогнозні показники місцевого бюджету, а також гарантований територіальною громадою борг. До речі, за ст. 22, ч. 2, п. 3 розпорядником місцевих бюджетів (знову термін вжито правильно) є місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад, структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, тощо. Оскільки конституційним правом місцевого самоврядування володіє саме територіальна громада, втручання держави у питання місцевого самоврядування не допускається, розуміємо, що в даному випадку знову ж йдеться хіба що про кошти державного бюджету, надані для підтримки конкретних загальнодержавних програм місцевим бюджетам.

Тому, коли ми доходимо до ст. 63 Бюджетного кодексу щодо складу доходів бюджетів місцевого самоврядування: 25 чи 50% податку на доходи фізичних осіб, плату за деякі ліцензії та сертифікати, плату за державну реєстрацію та реєстраційний збір, тощо, виникає закономірний висновок. Територіальні громади – власники бюджету на сьогоднішній день не створені. Відповідно своїм бюджетом не володіють і не розпоряджаються. Таких бюджетів на загал просто немає. Кошти громадян в районний та обласний бюджети потрапляють незаконно, оскільки бюджетна система – це розподіл коштів саме між громадами та громадянами.

Згідно зі ст. 88 до видатків, що здійснюються з бюджетів міст, селищ, сіл (не зрозуміло, що це таке. Про це йшлося вище) належать видатки на органи місцевого самоврядування, освіту, дошкільну освіту, загальну середню освіту, палаци і будинки культури. Зрозуміло, що до цих бюджетів бюджети місцевого самоврядування – бюджети територіальних громад не мають ніякого відношення.

Тому на сьогоднішній день територіальні громади після свого створення в якості юридичної особи (як це є Польщі, Чехії та інших державах Європи) формують бюджет місцевого самоврядування і розпоряджаються цими коштами самостійно або через створений ними (!) орган місцевого самоврядування. Громади приймуть рішення, чи потрібно їм об’єднувати частину своїх коштів на рівні району чи області, чи ні. Є відповідно і можливість розвивати таким громадам бізнес на своїй території, не підпадаючи під дію громіздкого та неефективного Податкового кодексу.
Sascha>>>


Останні оголошення:
14/11/14
У Ківерцях знайдено темно-сіру кішку, домашню, доглянуту, легко іде до рук, грається з дітьми.Просимо відгукнутись господарів.Тел.0680351565
Оксана>>>

8.11.14р.
Потрібен працівник-різноробочий на переробку щепи, рубку дров та ін.
моб. 050 9120586
Сергій>>>

14/10/14
Послуги весільного кортежу. Легендарний автомобіль BMW-7 стане чудовою окрасою вашого свята. Дзвоніть, з усіма домовимося! Тел. 0507595561 Михайло.>>>

 

Locations of visitors to this page


Депутати, які вже здали по 100 грн на тенісні столи в парку

(детальніше дивитись тут і ось тут)
1. Інна Левасюк,
2. Микола Чернюк,
3. Олександр Кушнір,
4. Леонід Васильченко.
5. Ігор Дмитрук
6. Ольга Балик,
7. Сергій Гетманчук,
8. Дмитро Забокрицький,
9. Андрій Квач,
10. Людмила Третяк,
11. Дмитро Шевчук,
12. Людмила Юнчик,
13. Микола Яковенко,
14. Юрій Барчук.
та + моїх 100 грн.
Станом на 2.10.09 р. є 1500 грн.
Сподіваюсь, що решта депутатів долучиться найближчим часом.
Володимир Дужич.
3.10.09р.
Natalli

 
 
 



 
Погода в Україні
Від свята до свята!



Місячний календар на 2010 рік



Місцеві новини • 30-04-13 р.

Перегляди: 189


Найкращими з благоустрою у місті є: дистанція колії, Ківерціводоканал, ПриватБанк, медколедж, ЗОШ №5, ЦДЮТ (+ звіт з благоустрою за 2012-й і плани на 2013)

Інформація про забезпечення належного санітарного стану і благоустрою в місті та готовність обґєктів господарювання, розташованих на території міста, до роботи в весняно-літній період

У 2012 році виконкомом Ківерцівської міської ради проведена значна робота по поліпшенню благоустрою, будівництву, капітальному та поточному ремонту міських вулиць. Проводилося прибирання вулиць міста, міського парку, меморіалу Слави, рекреаційної зони озера ”Молодіжне”. На утримання в чистоті доріг, тротуарів та газонів з міського бюджету було профінансовано 344646 грн.

На утримання кладовища (вивезення сміття) було використано 19983 грн. На протязі року провели обрізку крон дерев по вулицях Шевченка, Незалежності, Киричука(63257 грн).

У весняно-літній період проводилося косіння газонної трави по вулицях міста, міському парку, стадіоні 91060,70 грн). З міського бюджету проводилося фінансування капітального ремонту житлового фонду. Були проплачені роботи виконані у 2011 році по влаштуванню шатрової покрівлі житлового будинку по вул. Ковпака, 2в (190909 грн). Виконувалися роботи по капремонту житлових будинків по вул. В.Інтернаціоналістів, 2 (74334 грн), вул. Чкалова, 54 (24939 грн), вул. Грушевського, 21 (94630 грн). Не зуміли провести капітальний ремонт у житлових будинках по вулицях Некрасова, 35, Киричука, 7, Лермонтова, 50.

Виготовлено проектно-кошторисну документацію на демонтаж недобудованого аварійного будинку по вулиці Некрасова (20 тис.грн.- бюджет розвитку). Проведено капітальний ремонт конструктивних елементів спортивного майданчику стадіону ”Колос” (26,9 тис.грн.- бюджет розвитку).

Проведено капітальний ремонт фасаду літньої сцени міського парку (5735 грн. - бюджет розвитку).
Влаштовано огородження земельної ділянки по вул.Грушевського, 26 для проведення ярмарків ( 18,6 тис.грн - бюджет розвитку). Розпочаті роботи по капітальному ремонту вул. Дорошенка. Використано 19559 тис.грн. субвенції з державного бюджету. Проведено капітальний ремонт вулиці Кравчука. Загальна вартість виконаних робіт склала 371,182 тис.грн. ( 188,787 тис.грн.- субвенція з державного бюджету, 182,395 тис.грн. - бюджет розвитку).

Розпочаті роботи по капітальному ремонту вул.Ковпака. Робіт виконано на суму 261,760 тис.грн. (субвенція з державного бюджету). Розпочаті роботи по капітальному ремонту вул.Дорошенка. Використано 195,59 тис.грн. субвенції з державного бюджету. Проведено влаштування тротуарної доріжки по вул. 17 Вересня (район РТП). З міського бюджету використано 56556 грн.

Виготовлено проектно-кошторисну документацію на проведення капітального ремонту вул. Дорошенка, Ковпака, Ціолковського, Кравчука, Пушкіна, перехрестя вул. Визволителів, Ковельської та Залізнична. Вартість виготовлення проектів - 68317 грн. Проводилися роботи по поточному (ямковому) ремонту вулиць з твердим покриттям та грейдерування вулиць з грунтовим покриттям.

Ямковий ремонт проводився по вулицях:
Шевченка (48870 грн.), Київська (12800 грн.), Незалежності (11795 грн.), Паркова (9962 грн.), Матросова (96164 грн.), 17-го Вересня (53051 грн.), Пушкіна (10505 грн.), С.Бойка (2922 грн.), Горького (11074 грн.), Луцька (22098 грн.), Грушевського (22138 грн.), Філатова (33404 грн.), Кузнецова (55664 грн.), Галана (2240 грн.), Гвардійська, Васильєва (11705 грн.) , Залізнична (5682 грн.).

На грейдерування вулиць з грунтовим покриттям використано 8555 грн. бюджетних коштів.

По місту встановлено 169 нових світильників, всього робіт виконано на суму 315,2 тис.грн (108,35 тис.грн - бюджет розвитку, 202,4 тис.грн - збір за першу реєстрацію, 4,45 тис.грн - кошти МВУЖКГ

З настанням весни із залученням депутатського корпусу, членів виконкому, громади міста були проведені толоки по ліквідації стихійних сміттєзвалищ: вул. Будівельників, 45 років Перемоги, вул. Залізниця, вул. Галана, вул. Мазепи, вул. Некрасова, вул. Ковпака, вул.Пархоменка, вул. Чкалова, вул. Київська, територія озера ”Молодіжне”.

В місцях можливого виникнення стихійних сміттєзвалищ встановлено 20 інформаційно-роз’яснювальних таблиць про важливість заключення договорів на вивіз сміття, з контактним телефонами працівників Ківерцівського МВУЖКГ. Працівниками Ківерцівського МВУЖКГ було укладено 1022 договорів з приватним сектором та 117 договорів з юридичними особами та організаціям.

В 2012 році міською радою був написаний проект ”Чисто не там де прибирають, а там, де не смітять”, який відправлений на розгляд Дирекції Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування та пройшов попереднє оцінювання. Суть проекту заключається у придбанні ємкостей для роздільного збирання сміття та заключення договорів з населенням на вивіз ТПВ.

Працівниками міської ради в 2012 році було здійснено більше 30 рейдів на рахунок заключення договорів по вивезенню сміття та на предмет санітарного стану прилеглих територій об’єктів соціально-культурного призначення, магазинів, кіосків та інше. Здійснюються прибирання на старому на новому кладовищах.

Покращилась робота по уквітченню міста, особливо це яскраво представлено у весняно-літній період - це в’їзні знаки м. Ківерці, вул. Шевченка, Незалежності, міський парк.

В 2012 році за кошти Б.Ф. ”Волинська родина” оновили дитячий майданчик в міському парку, але справжнім подарунком для маленьких Ківерчан став дитячий майданчик по вул. Ковпака, який виконаний в сучасному дизайні та матеріалах, встановлений за кошти Б.Ф. ”Волинська родина”, вартість 88000 грн.

Керівники підприємств, установ, організацій усіх форм власності зобов’язані забезпечити прибирання своїх територій, а також прилеглих в радіусі 10 метрів від меж земельних ділянок, що перебувають у їх користуванні і закріплених за ними вулиць міста відповідно до рішення виконавчого комітету “Про забезпечення належного санітарного стану і благоустрою в місті”.

Серед підприємств та установ міста найкращими по дотриманню санітарного стану та благоустрою у 2012 році міська рада вважає: Ківерцівську дистанцію колії, Ківерціводоканал, Приватбанк, Медичний коледж, ЗОШ №5, Районний центр дитячої та юнацької творчості .

В місті розроблена схема вивезення твердих побутових відходів для населення та інших споживачів.

У місті працює автостанція, цілодобово радіотаксі, у двох напрямках через місто проходить залізнична колія, проблеми транспортного обслуговування населення немає

На перший квартал поточного року на поточний ремонт об’єктів Ківерцівському МВУЖКГ виділено 121 000 грн.

Згідно плану соціально-економічного розвитку міста на 2013 рік заплановано:

№ - обгрунтування видатків - міський бюджет
1. Утримання в чистоті доріг, тротуарів, газонів, парку, меморіалу, рекреаційної зони, озера “Молодіжне” - 262900
2. Утримання та обслуговування вуличної ливневої мережі - 20000
3. Утримання міського кладовища - 20000
4. Технічне обслуговування та утримання в належному стані системи вуличного освітлення - 60000
5. Озеленення міста, догляд за озеленювальними та декоративними насадженнями, квітами - 50000

6. Обрізка крон дерев - 47600
7. Утримання в чистоті доріг (очищення доріг від снігу, посипання доріг пісчаною сумішшю) - 130000
8. Зрізування аварійних дерев - 15000
9. Вилов бродячих тварин - 10000
10. Захоронення невідомих - 2000

11. Догляд за трав’яними насадженнями газонів (косіння трави) - 110000
12. Оплата робіт по ремонту світлофора - 5000
13. Ліквідація стихійних звалищ - 13000
14. Побілка дерев та бардюр - 20000

15. Встановлення аншлагів та номерних знаків на комунальних будинках - 7000
16. Поточний ремонт житлового фонду - 40000 (кошти МВУЖКГ)
17. Капітальний ремонт та реконструкція комунальних житлових будинків:
- вул.Грушевського, 21- 100000
- вул.Шевченка, 55 - 100000
- вул.Лермонтова, 50 - 100000
- вул.В.Інтернаціоналістів, 2 - 70000
- вул.Некрасова, 35 - 8000
- вул.Киричука,7 - 150000

Провідний спеціаліст апарату
міської ради та її виконавчого комітету П. Кочетов



Джерело: сайт міської ради.


Фото з - borodyanka.ko.slando.ua та uoz.km.pl.ua

Архів новин

- 2014 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад

- 2013 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень

- 2012 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень

- 2011 рік: січень, лютий, березень, квітень, травень, червень, липень, серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень

- 2010 рік: серпень, вересень, жовтень, листопад, грудень



Коментарі

Увага! Редакція сайту не несе відповідальності за висловлювання користувачів сайту, залишені ними у коментарях. За зміст коментаря відповідає його автор.

Facebook
ВКонтакте

Ще нема

КОМЕНТУВАТИ

Маєте що додати, заперечити чи прокоментувати? Пишіть за допомогою форми під цим абзацом. Переконливо просимо ознайомитись з Правилами розміщення коментарів.


Підпис (обов'язково):
e-mail (бажано):
Антиспамове поле. Введіть маленькими українськими літерами
назву поточного місяця (обов'язково)
:
Пароль (для зареєстрованих):

Український рейтинг TOP.TOPUA.NET  
© Володимир Дужич (ідея, графічний дизайн), тел. +38 099 0000493, kivertsi_on-line@ukr.net
© zeppelin (веб-дизайн, програмування)